260409

Hej alla nattmänniskor! 

Kom precis hem. Varit på bio med älsklingen och kollat på "The uninvited", läskig som fan! Men jag rekomenderar den verkligen för den som gillar att hoppa till av skräckfilmer! Jag hoppa till vid fyra tillfällen iallafall. 
Hoppas jag kommer kunna sova inatt, men det blir nog bra ska vi se. Annars hoppar jag ner och sover med lillasyster kanske, hon erbjöd sig {:
Filmen får iallfall 8,5 betyg av 10! 

Nu tänker jag iallafall berätta att det snart är 3 dagar kvar till min födelsedag! Ni vill inte veta hur spänd jag är. Vet att jag antingen får en katt eller kanin i födelsedagspresent, det önskar jag mig mest. Och av moster önskar jag mig en "I (L) GBG" tröja, får jag nog. Och av mormor och morfar har jag ingen aning. Presentkort hoppas jag!

Men nu till annat igen. Jag ska till skolan imorron, kämpa lite. Vara med Emelie älskling, hennes syster skulle komma också? Vet inte vem det är.. Men det märker jag imorgon. Fan jag kanske kan kämpa imorn och på tisdag så kanske jag få gå på IFK match på tisdag! 
IFK - ÖREBRO är det då, någon som vet om dom är bra eller kassa? Men IFK vinner vilket fall ändå. 
Men nu tänker jag gå ner och ta o dricka äppeljuice, för jag är väldigt törstig, sen ta bort mitt smink och gå och lägga mig.

Puss & Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test