är med älsklingen hos pappa nu

Hej! För en stund sen kom jag fram till pappa äntligen, och då va redan älsklingen här faktiskt :}
Han höll på att gunga min lillasyster i hängmattan, Hehe.
Men nu är han med mig. Och ingen vill veta hur hungrig jag är, bara ätit en pannkaka och en macka idag, så jag är riktigt hungrig, men skönt att vi snart ska äta, tror ja /; 

De första ja gjorde i skolan idag va att göra matteprov som jag inte ens hade övat på! Så ja klarade det nog inte så bra, men vi får väll hoppas på det bästa. Matte är ju det svåraste som finns i skolan ju, usch på matte, man förstår ju ingenting.. fattar inte vem som har kommit på det? Men jaja, sånt är väll livet, det är inte alltid lätt. Så nu ska jag fortsätta vara med familjen.

Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test