Det brinner för fullt i Nödinge

Det har inte blivit något mys för mig och älsklingen än, eftersom jag ville åka ut med moppen.
Vi såg att det fortfarande brann vid Nödinge, fyfan det har brunnit sen15 idag.. Och dom har inte ens släckt hälften än.
Det har spridit sig väldigt långt.
Vakten sa att helikoptern i luften kanske skulle släppa vattenbomb, så det släcks.
Iallfall, jag och älsklingen skulle åka dit, försöka.. Men vi kom inte längre än till Gokartbanan i Nödinge, eftersom det kom en vakt från Securitas, han trodde vi hade gjort inbrott. Brandkåren och dom hade varit tvungen att klippa upp ett lås, och där åkte vi in, det hade varit inbrott där innan. Så han tillkallade polis, vet du hur rädda vi blev? Men sen ville han se Eriks ID-kort, så han ringde polisen och sa att de va lungt. Sen sa vakten; Jag förstår att ni inte kom in hit själva, eftersom väggrisarna vägen 2 ton styck, och de va lixom tre stycken, så han har väldigt rätt.
Hahah, sen blev vi bästavän med honom, han sa att de var ett trevligt samtal! :}

Ni ska bara veta hur mycket vi hostade på vägen dit, hur mycket rök det var och hur mycket vita saker som flög, man kunde nästan tro att det hade börjat bli vinter igen, Mohah.
Men så har våran kväll sätt ut iallafall. Vi åkte ut 22, kom hem kvart i 12, så det va kul kväll. Nu ska vi strax hoppa ner i sängen och mysa! För det längtar jag efter. Vi har godis och cola också, så det blir mys!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test