I wish i could be someone else.

Hej bloggen! 

Ursäka för dåligt uppdatering på bloggen idag, tänkte bara säga nu att vilken skön dag det har varit! Helt underbart.
Varit ute ganska mycket idag också. Med Emelie, Natta & Alle. Sjukt snälla tjejer. 
Och vi har gjort ganska mycket också som jag INTE kommer att ta upp här! Både bra och dåliga saker. Roliga och tråkiga saker. 
Men jag älskar verkligen dom mest. Jag och Alle, jag trodde aldrig vi skulle bli så här bra vänner. Och jag å Natta, shit första gången vi träffades, vi blev värsta bra vänner. Första dagen jag såg Emelie, hon kolla snett på mig hela tiden, nu.. Vi kan berätta allt för varandra! Men tjejer, ni är bäst! Ni gör så ja pallar gå till skolan. 
Jag gör allt för er. Och Alle, dom rykterna om att jag har slått dig. Både du och jag vet att dom är falska. Fattar inte hur ja ska kunna slå dig när ja inte varit i skolan, visste inte ens vem du va och du visste inte vem ja va? Men du är bäst, sötast!

Nu ska jag dra mig och sova lite eller kolla på en film eller något annat. För jag är skit trött!
Tänkte också bara säga att jag va i skolan hela dagen, men inte på lektionerna. Orkade iallafall upp imorse!
Men.

Puss & Kram! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test