Odontologen idag :)

Hej alla solstrålar! Nu är jag äntligen hemma, har haft en full dag. Började med att jag flög upp ur sängen för att ja fick ett sms, mamma skulle ändå väcka mig vid den tiden, så de va ändå bra, skulle säga till Beccis att ta med skor till Emelie som ja lånat, eftersom ja inte kunde gå till skolan idag. Sen gick ja upp då, gick ner och åt frukost med mamma, sen gjorde vi oss iordning. Senare skulle vi ta bilen till Älvängen för att ta Lila express till stan, men vi missade såklart den eftersom vi alltid är ute i sista sekund ^^, vi väntade 15 min på nästa buss (403), tog den till Nödinge centrum, där bytte vi till en annan express buss, vet inte om de va den vi skulle ta som vi missa? Nä, tror jag inte. 
Sen va vi då inne i stan och just när vi skulle ta 7an från centralen, såg vi den åka iväg. Inte bra för jag skulle ju till tandläkaren i Mölndal, (Odontologen), vi skulle vara där vid 10.00, och nästa spårvagn gick 09.50, och då kom vi kanske 5-10 min försent. Men vi hade redan ringt och sagt det. Sen ropa dom då in oss, och vi pratade om när ja ska få min tandställning och så, gissa när? Jo, 12e juni! Så jävla bra, fan jag har väntat i 4 år! Och vi ska inte göra som vi hade planerat, utan bara tandställning, ska bara dra ut 4 tänder inom 1-2 veckor, skit kul. Ont kommer det göra! 

Senare åkte jag och mamma till McDonalds och käka, det va verkligen gott! Så mumsigt. Jag och mamma är tjockisar verkligen :), sen kollade vi i lite affärer, men blev lite köp. Mamma köpte billigt Shampoo & Balsam. Jag fick ett gulligt Snobben pyjamas set, och en BH. Så nu är jag nöjd ^^. 

Och nu är iallfall älsklingen här, äntligen! Hände lite strul påvägen hit för han, men nu är det ordnat. Så nu ska vi hoppa ner i sängen och mysa.
Puss på er sålänge, njut av solen riktigt ordentligt! Men det kan ni göra till helgen också, för det ska bli upp till 20 grader! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test