Pappa snart ,

Underbart och varmt väder ute! Tur att man inte haft med sig tjock tröja och jacka ut asså, då hade jag varit död nu. Så nu ska jag byta till sommarkläder. Bilder kommer senare, ska börja med Outfit här på bloggen, om någon är sugen på att veta vilken klädsel jag går i, Hihi. 

Ni ska bara veta hur soft ja har de, mamma och Micke har ett ganska stort tak utanför sitt fönster, som om ja vill sola kan ja bara hoppa ut där och lägga mig, gud va skönt! :)

Nu måste jag packa om ja ska hinna med bussen som går 15.18, så ska ja hinna fixa bilder och grejs. 
Men glöm inte Talang ikväll iallafall, för det gör inte jag! Den är sjukt rolig om det är roliga/bra människor med. 
Så, skriver senare och nu kommer det komma upp lite bilder här så. 

Puss & Kram, njut av solen för på måndag ska det bli regn säger vädret! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test