Stackars näbbmöss :(

Hej!

Usch vilken hemsk syn ja fick förut. Min katt Mysan hade hittat näbbmöss som va högst 2 dagar gamla. Ena näbbmusen blödde i munnen, näsan och brevid ögat, stackars möss. Sen försökte jag ge den lite mat men den åt inte de. Sen fick ja reda på lite dom åt. Efter lite timmar utan mat överlever dom inte, bara några timmar asså. Blä. 
Jag tycker dom är så speciella, så söta på nåt sätt, vet inte varför?
Skyddar dom från min dumma katt (:
Fan om hon biter ihjäl dom, ni ska bara veta vilken djurvän jag är asså! Kan börja gråta för en liten näbbmus..


Kommentarer
Postat av: carro

sv; okej grattis då gumman =) jag ska dricka ;D <3

2009-04-30 @ 07:46:11
URL: http://hhejcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test