Strålande väder idag, upp till 18 grader!

God morgon! 

Min dag har börjat riktigt dåligt, så jag vet inte hur det blir senare. Men det blir nog bättre eftersom jag ska träffa Emelie om ett tag :)
Vi ska dra till stan eller nåt. Ingen av oss orkar va i skolan, så.. Vi måste ju göra något roligt!
Jag får ju inte vara hemma om ja inte går till skolan, så jag måste ju åka nånstans där man kan vara. Men efter stan blir det nog att jag drar hem till mig och hon till sig, eftersom ja ska till min pappa. Som inte är speciellt saknad idag.. Han hämtar varken mig eller Beccis, så vi får ta bussen ända till honom, vi får hoppas att det inte är lika kallt som nu då! För nu är det sviiinkallt! Det är nästan så man inte vill gå ut, men det måste jag. Inte just nu, för nu ska jag fixa mig och så. Bussen går 09.11, har lust att gå in och duscha nu igen, men vet inte om ja orkar? Får väll kanske duscha ikväll. För nu hinner jag verkligen inte, :( 

Så nu ska jag dra mig ett tag, vet inte när jag är tillbaka faktiskt. Kanske skriver ikväll när jag är hos pappa. Det blir nog massa mys där, träffa mina efterlängtade småsyskon! 

Puss & ha en fantastisk fortsatt dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test