Väldigt varmt att gå i stan idag

Hej alla sötnosar!

Idag vaknade jag klockan 11 ungefär, för att det var så ljust inne i rummet. Men jag kan erkänna att inatt har jag sovit ganska gott, och det har jag faktiskt gjort i 3 dar nu. Riktigt skönt! För jag har inte kunnat sova en hel natt i 2 månader innan, jag har sovproblem, så det är väldigt jobbigt.

Men prat om idag. Beccis ska till Liseberg idag, vilken jobbig dag att vara på Liseberg på. 21 grader varmt i skuggan och första dagen som Liseberg öppnar, kommer vara fullt med folk där också. Så jag och älsklingen orkar faktiskt inte åka med, vi ska in till stan istället, men det är nog lika varmt där! ^^

Precis ätit frukost, så nu ska jag fixa mig. Min buss går 13:42 eller något från pappa. Så vi måste byta till Grön express i Ytterby station. Vi vet inte hur mycket det kostar med tåg? Så vi tar bussen som tar 20 min längre. Menmen.
Det kommer komma in en outfit idag med och kanske några bilder från stan senare!

Puss & Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test