baby idag!!!!!!

Godmorgon!

Nu tänkte jag skriva ett inlägg. Min natt har verkligen inte vart skön alltså, inatt innan jag skulle gå & lägga mig så gick ja på toa å så märkte jag att ja hade fått urinvägsinfektion! Fan va jobbigt! Jag som inte haft det på flera år och jag har aldrig haft såhär jävla ont.
Någon som haft jobbig urinvägsinfektion?
Nu minns jag hur de känns.. eller inte så här. Men jag lyckades somna vid 4 tiden inatt med min älskade katt som somna på min mage, och jag vaknade klockan 8, så nu är jag jävligt trött :/

Ska till älsklingen senare idag. Så det kanske bli bättre med lite mys, han får mig alltid att må bra så de förvånar mig inte om det går över när jag är med han sen =)

Strax tänker jag duscha. För jag åker vid 14.50 typ, saknar min älskling så in i helvete!
Vi hörs mer innan jag åker eller ikväll.
PUSS&KRAM BITCHES.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Fin blogg!

2009-12-02 @ 18:16:30
URL: http://slashlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test