Bloggen är igång igen .

Hej bloggen!

Börjar nog blogga igen, snart blir det väll mycket intressantare saker att skriva om, så då får man väll hoppas att man får fler läsare och fler kommentarer. I like it!
Iallafall, idag hade jag tänkt åka hem till mamma eftersom familjen ska till Skara sommarland imorgon, torsdag. Så det hade varit kul att följa med någonstans äntligen, kul att dom hittar på någonting! =)
Sen åker jag nog hem till baby på kvällen där, kan inte vara ifrån honom så länge! Så ska han ju bara jobba på fredag också & sen är han ledig 1 vecka, sen börjar han skolan =(
Så är det. Men sen på fredag så ska vi åka och hämta min lilla kissekatt! Har inte kommit på nåt bra pojknamn till honom än, Zorro har jag tänkt på, eftersom han är svart/grå. Får tänka lite till, haha har ju tills på fredag på mig.

Tycker det är synd att inte älsklingen kan följa med till Skara, han har ju aldrig varit där, skulle blivit så mycket roligare. Men är glad att Becca ska med iallafall! =)

Nu ska jag ut med Kajsa vovven och sen ska jag åka och handla med älsklingens mamma. Sen blir det nog hemväg!
Puss

Kommentarer
Postat av: julia

joodå den va sjukt bra.

Kommer skriva om den ikväll och lägga ut lite videor och sånt så håll gärna utkik efter det.)!

2009-08-05 @ 14:40:19
URL: http://juliiiakempff.blogg.se/
Postat av: ...

jag har haft en katt som hette Zorro :)

2009-08-11 @ 23:15:55
URL: http://thuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test