Mysvecka med älsklingen

Hej!

Nu har jag lite tid att skriva.
Jag sitter här med älsklingen, vi kom precis hem från pappa. Vi sov där inatt eftersom jag skulle träffa pappa lite och så skulle vi kolla på två filmer, filmerna vi såg hette 'Watchmen & Lucky number slevin', dom va faktiskt bra. Pappa har ju ett biorum så det blir ännu bättre (a)
Jag och älsklingen har haft jätte mysigt denna veckan, vi måste passa på att mysa nu eftersom han börjar skolan på måndag och jag på onsdag.. så vi kommer bara kunna träffas på helgerna =(

Kommentera på inlägget om älsklingens katamaran, han vill gärna ha någon kommentar ;d
Då blir han glad,haha.

MIN DATA HAR GÅTT SÖNDER HEMMA NÄR DE BLIXTRA UTE!!!! =(

Nu hinner jag inte skriva mer för vi ska mysa i sängen, och sen ska vi kolla på film, fast efter maten.
Puss & kram.


jag älskar dig!!!! ♥

Kommentarer
Postat av: ' caroline anette

varför lägger du ut bilder där man ser bitar utav dina tuttar på bloggen för?

2009-08-15 @ 00:17:38
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test