17 again

Hej alla söta läsare ♥

Har precis sjungt singstar med syster och ska nu kolla film, 17 again heter den, skådespelaren är Zac Efron, kanske någon som känner igen namnet? =) Folk säger att den är ganska rolig så det får vi hoppas, haha.
Någon som gillar att sjunga singstar? Vad för låtar gillar ni då att sjunga? =)

Imorgon ska jag nog vara med söta Amanda en stund, eller hon kommer nog hit & sover över. När träffade jag dig sist? 6 år sen kanske.. Så nu måste vi fan träffas! Första gången detta året som jag såg Amanda på bild visste jag inte ens vem hon var? Så längesen va det jag träffade henne :/  missu! Jag älskar Amanda (a) ♥

Nu sticker jag härifrån, så uppdaterar jag nog senare ikväll sista gången för idag, så blir det nog massa bilder också. Fortsätt kommentera & sprid gärna min blogg till era vänner så är ni gulliga! :* 

Puss & Kram!


Wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test