är nog dags att avsluta min blogg

Hej "

Nu är det såhär att jag tänker avsluta min blogg om ingen börjar kommentera mer, det är inte bara kul att skriva och skriva men ingen kommenterar.. Kommenterar ni min blogg kommenterar jag såklart tillbaka. Mina besökare blir ju fler och fler men får inga kommentarer. Så, vi får se hur det blir. Börjar ni kommentera nu så fortsätter jag med bloggen! Ni får gärna komma med förslag till min blogg om det finns något som jag kan ändra på & så får ni gärna säga till om min blogg är fin och bra att läsa?

Ni får ha det så bra tills dess... Vi får väll se när jag är tillbaka? Kanske börjar en ny blogg som jag ska skriva mer vettigt i.
Puss sålänge!

Kommentarer
Postat av: cassandra

nej sluta inte för helvete!

men typ, lägg inte ut så jätte långa inlägg,

segt att läsa då.

lägg in videoblogg?

mer bilder,

allt :) <3

2009-07-22 @ 15:28:35
URL: http://cassaandraa.devote.se
Postat av: Anonym

hahahahahaha fan inte konstigt att någon inte läser din äckliga blogg!!!

2009-07-22 @ 21:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test