blev åka te frida idag

hallu läsare "

nu sitter ja här hos frida & skrattar, haha min bästavän, vi har alltid sjukt kul tsm, vi sitter typ vid varsin data här hemma hos henne & snackar med folk ^^,
funderar på att ta ett kort på mig & frida och lägga ut (: men vet it om ja pallar, haha.

imorgon drar jag härifrån när frida och hennes familj drar till landet, måste snacka med simon lite, vi har haft lite problem nu dom senaste dagarna.. måste lösa de här, annars funkar det inte, men tänker inte ta upp det här eller någon annanstans, det är mellan oss två så, berättar imorgon hur det gick eller nåt?

vad har ni läsare haft för er idag? jag har själv inte gjort speciellt mycket idag, umgåts med bästisarna & älsklingen, senare åkte jag ju till älskade frida, inte gjort så mycket som ni märkt.

nu ska jag dra mig från bloggen & gå in på bilddagboken.
puusss


Kommentarer
Postat av: Ida Andersson :))

Fin blogg :))

Bevakar dig nu från och med nu.

tycker du borde bevaka mig med (aa)

ha det bra, puss!

2009-07-15 @ 14:08:33
URL: http://jaaheterida.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test