godisaffär är bra !

Hej bloggen "

Nu har jag alltså kommit hem från en lång dag! Dagen började då med att jag åkte till Emma, vi skulle jobba lite i hennes mammas godisaffär, och det fanns ju inte lite godis heller, så vi gick runt & åt lite här å där, haha. Väldigt gott! Godisaffären finns i Alingsås om någon vill veta, mitt inne i centrala Alingsås
Tänkte åka till älsklingen nu när jag kom till stan, men jag fick inte, för han ville inte att jag skulle vara i stan så sent, det finns massa äckliga gubbar! Men det är bra att han tänker på mig (a) , världens bästa pojkvän man kan tänka sig! 

Hade kollat på filmen som jag pratade om förut! Så ni får ha det så bra sålänge, sakna mig inte för mycket! Jag kommer tillbaka ikväll ((:
Men vet ni? Ni kan få lite bilder! Nu blir ni allt glada =)


Jessica & Beccis ^^

Massa gott! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test