harry potter

Hej läsare "

Inte hunnit eller orkat skriva igår, hade annat att göra så det får bli några inlägg idag istället :)
Har precis duschat med älsklingen och vi ska strax äta frukost eftersom vi snart ska ner till Kungsmässan och kolla lite, och senare idag ska vi kolla på Harry potter - halvblodsprinsen, folk säger att den är bra så de hoppas jag. Marcus och emelie ska hänga med oss på bio, eftersom vi alla vill se den.

Älsklingen ska ju upp tidigt imorrn så vi får nog lägga oss tidigare idag än vad vi gjort nu i helgen, så han orkar upp, hah.
Idag får vi hem kaninen till mamma som vi längtat efter! Men jag är inte hemma idag, så jag får träffa den när jag kommer hem. Vi får väll åka till mamma nån dag nu i veckan eller till helgen, eller om ja stannar hemma hos mamma nån dag. Får se!

Nu tänker jag gå ner och äta med min baby så hörs vi senare efter filmen.
Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test