hem till älsklingen idag !!!! ♥

Hej bloggen "

Nu har jag kommit hem efter en lång dag och är super trött! Somnade i bilen påväg hem nyss, så tänkte gå och lägga mig en stund, vill ju inte vara trött nu när jag snart ska hem till min älskling.. 
Tänkte sova i 1 timma ungefär, men älsklingen måste nog försöka hålla mig vaken hemma sen också, haha. 

Nu tänker jag berätta lite om dagen som varit hittils. Jag skulle vara hos doktorn 9.30 imorse, trodde jag skulle vara där 9 så jag gick upp halv 8. Men orkade inte gå och lägga mig igen så jag lekte lite med mysan och ludwig. Dom börjar bli bättre vänner, bara det att min katt är sååå avundsjuk på ludwig, tror hon vill vara liten igen och bli lekt med hela tiden, haha vilken katt jag har. Men hon får lika mycket kärlek som hon fick när hon var liten ändå! =)
Sen åkte vi och handlade tapeter till mitt rum, ska ha fond tapet, så till helgen när jag kommer hem hit igen kan jag ta kort så får ni se hur det ser ut! Mitt rum kommer bli jätte fint, men bli inte FÖR avundsjuka! 
Och sen efter det åt jag och låtsas pappa mat på en jätte god kina restaurang i Backa, jätte gott. Men jag mådde för illa så jag kunde inte äta mer (inte pågrund av maten), kommer en bild! 
Vad har ni gjort idag då? ♥

Skriver mer ikväll när jag är hos älsklingen kanske, annars får det bli imorgon bitti när jag vaknat!
Ha det så bra. Puss & kram!


Kinamat är väldigt gott, någon som håller med?  ♥

Kommentarer
Postat av: amandaheliin

håller verkligen med! ;)

puss gumman (L)

2009-07-28 @ 12:10:57
URL: http://aamandahelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test