Ingen skara sommarland

hej bloggen,

 tänkte bara säga att imorgon skulle jag & familjen åkt till skara sommarland, men jag har ganska mycke pmsvärk så jag vet inte om jag orkar åka med, kan ju inte bada eftersom de är ganska mycke så.. får åka när mamma och dom åker nångång istället, då måste simon åka med, annars är det inte lika kul :) så imorgon blir det ingenting.

idag ska jag vara med emelie hjärtat innan simon kommer hem från jobbet, emelies boy kommer hem runt 14 tiden ungefär, kan ju inte störa dom idag, marcus har ju varit borta från emelie en vecka nu, så dom saknar nog varandra! senare ska jag och älsklingen åka och handla nudlar och mjölk antagligen. så ser min dag ut idag!

men imorgon eftersom jag inte ska med till skara, så blir det att umgås med emelie, för marcus & älsklingen ska säkert fixa med sin katamaran :) får hoppas att man kan åka 4 st i den sen när dom satt på motorn, haha den kanske sjunker?
well, nu ska jag försöka fixa iordning mig eftersom emelie är här om 1 timme kanske.

vad ska ni läsare ha för er idag då? ska ni göra något roligt ?

vi hörs senare, måste fixa mig.
pussss fina läsare


hjärtat och jag ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv; ah det är jätte tråkigt att du inte kan följa med.. så vi kanske ska åka till ett annat ställe :/

men vi får se. älskar dig (L)

tycker du jag ska fortsätta skriva då? ingen kollar längre :( <3

2009-07-13 @ 16:58:22
URL: http://busiiigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test