inte kunnat uppdatera

häääy bloggen ! nu kan jag skriva här igen , inte kunnat skriva någonting eftersom jag inte haft lust eller tid, är ju med min älskling, då vill jag inte sitta vid datan, men nu är han ju på jobbet så då passar jag på (: ehm, igår så kom ju älsklingen hem vid 16 tiden & då började vi med maten och så, hans föräldrar är ju bortresta nu så vi får klara oss på egen hand! :) sen färgade jag hans hår svart, de blev riktigt bra & efter det åkte vi och bada i havet och jag kan säga en sak, de va såna jävla vågor så man vågade inte hoppa i, trodde ju jag skulle åka under bryggan isf, hahaha ajaa, sen så åkte vi & handla lite gott :) ni ska bara veta vad han säger hahaha .. han b; såhär kommer de se ut när ja flyttar hemifrån: cola, riskakor, nudlar & godis, haha , men de är ju bara gott :) yäyä, senare idag följer antagligen älsklingen med till moster & träffar min familj eftersom jag träffat hans underbara familj! (L) så vi får väll se :) och från fredag till söndag ska vi hem till min kära far :) så nu vet ni hur min helg & vecka har sätt ut lite :) vi hööörs, puss !

Kommentarer
Postat av: MicaelaG

Sv: haha ja elr hur! :S

2009-07-10 @ 14:47:41
URL: http://enflickasdagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test