Kenny begins strax =)

Hej bloggen! ♥

Nu sitter jag hemma hos älskling och uppdaterar lite, han duschar just nu så jag sitter här en stund. Lyssnar på Declan Galbraith om & om igen, den är så sjukt bra! En låt som heter "An Angel", man bara ryser!
Fast snart när älsklingen är klar så ska vi kolla på en film som heter: Kenny Begins, ni vet säkert vilken den är? =)

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Imorse umgicks jag lite med syster innan jag åkte, och sen träffade jag sötaste Amanda i stan, väldigt kul! Det får bli fler gånger ♥ Vi såg två IFK spelare! Robin Söder & Erik Dahlin (a
Så va det med det. Sen åkte jag iallafall till baby i Kungsbacka & ska vara här nu =)  Emelie & marcus kom sen, jag och emelie skulle snacka lite, så vi gick till lekplatsen och prata lite.. Sen va hon typ hungrig så vi gick ner till donken, haha. 2a gången idag för mig & så åt jag där igår XD känner mig fet!!!!! Men är det gott så är det?

Nu tänker jag inte skriva ett längre inlägg, för snart är jag upptagen för kvällen/natten!
Så vi hörs mer imorgon.

Puss & kram!


Kenny begins

Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv;haha, oj :p

2009-07-30 @ 20:53:54
URL: http://busiiigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test