kvällsinlägg

Filmen var riktigt bra! Vi kollade på filmen som började 17.00 och var slut 19.30 ungefär. Man skrattar ganska mycket i filmen samtidigt som slutet va väldigt sorgligt! Den här filmen tycker jag var bäst av alla Harry potter filmer! 
Tänkte också säga att innan filmen så åkte jag och älskling till Kungsmässan då, och kolla lite saker. Sen när vi tröttnade på det åkte vi och köpa en varsin glass & myste lite i stan (som alla kungsbacka) människor kallar kungsbacka för, HAHA!
Jaja, tänkte också skriva att när vi ätit glassen så mötte vi upp Emelie & marcus, saknat emelie som fan! 
Sen myste vi bara inne i bion och hade kul :)

Jag lovade er bilder på gothia och det, men det kan ni kolla på min bilddagbok:  Simonsfliicka
Där lovar jag att det finns bilder på allt! :)

Nä nu tänker jag gå härifrån, är inne på msn och bilddagboken om ni vill nå mig. 
[email protected] kan ni alltid nå mig på! 
Vi hörs babes, 
Puss & kram!

MIN ÄLSKLING, JAG ÄLSKAR DIG! ♥

Kommentarer
Postat av: Simon :P

Fin bild gumman, Älskar dig med <3

2009-07-19 @ 23:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test