ny duschad

Halllu '

Nu har jag precis duschat klart & ska strax fixa mig, måste äta snart också. Vad ska ni kära läsare hitta på idag? Själv ska jag vara med mina bästavänner & älsklingen, marcus & emmelie är då mina bästavänner (a
Men jag vet inte vad vi ska hitta på faktiskt, bara snacka & umgås som vanligt (: mys.
Fast älsklingen är ju inte hemma föräns 16 typ, men marcus & emelie får väll komma tidigare, haha eller nåt.. sånt bestämmer alltså jag, hah. Men så ser nog våran dag ut idag!

Idag följde jag alltså inte med pappa & familjen till Skara, men dom åkte inte dit eftersom jag inte orkade följa med, dom åkte till Halmstad istället, Äventyrs landet. Men det är nog bara till för småbarn, har sätt reklam på tv, så. Skara får väll bli med älsklingen & bästisarna nångång "
Vi bestämde det utan älsklingen igår, haha, så han får bara säga ja och åka med, heh.


Äventyrs landet

Nä, nu tänker jag gå ut & ta en liten ciggpaus härifrån. Sen måste jag käka lite och fixa mig inför dagen, innan dagen hinner gå för fort, så nu sticker jag.

Pussar

Kommentarer
Postat av: [lisa bjernhagen]

TACK SKARU HA :D puss på dig!

2009-07-14 @ 14:24:29
URL: http://anewkindofmetal.blogg.se/
Postat av: becca

vad är det för konstig bild du hittat? det finns inte på halmstad den grejen? ^^

och nej det är inte bara för småbarn.

2009-07-17 @ 11:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test