oj, dålig uppdatering...

ursäkta att jag inte uppdaterat någonting,
varit med baby hela helgen & inte haft någon lust.
vi har haft det så mysigt att jag inte orkat tänka på datan,
vi har bara haft mysigt och kollat film.
vi såg en riktigt bra film..
the messengers heter den,
dom som gillar otäcka saker, kolla på den!
jävlar vilken bra film,

nu tänker jag faktiskt ta och kolla på en fim.
det handlar om två dykare som är ute med massa dykare,
så är dom nere i vattnet i 40 min eller nåt,
men dom i båten räknar fel på antalet,
så dom åker därifrån.
så sen händer massa hemska saker,
handlar om hajar blandannat.

vi hörs senare eller något,
puss & kram!

- caroline "

Kommentarer
Postat av: becca

ni passar sjukt bra ihop:)

men kan du inte vara hemma lite oftare? jag saknar ju dig älskling :( <3

2009-07-28 @ 10:43:21
URL: http://busiiigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test