simon baby

Hej :)
nu kan jag skriva lite, ehm jag åkte ju till älsklings simon på måndag & åkte då hem igår (torsdag), fan ville inte åka ifrån min älskling. iallafall, ska dit idag, vi kommer antagligen bada idag också eftersom de är helt vindstilla ute, fan va varmt! yäyä, sen imorgon kanske jag & simon ska åka till liseberg med emelie å marcus :D vi kommer ju fan ha de bääst! 
sen på söndag vet jag inte vad ja ska göra, åker kanske hem eller nåt på kvällen eller på måndagen tror jag eftersom min lilla älskling jobbar... så åker jag upp på tisdag igen eftersom hans föräldrar åker till Stockholm :)

så ser min "vecka/veckor" ut iallafall, skulle egentligen vart hos pappa, men får se om simon kanske vill följa med till pappa nån helg. så han får träffa pappa & resten av familjen :)

nu ska jag dra & duscha, sen måste jag packa en STOR väska. sticker hemifrån vid halv 3 , så är jag framme i kba vid typ 4 eller nåt .

                  finast i världen älskling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test