~ snart så ,

snart så är min baby hemma,
äntligen,
då blir det massa mys,
han har ju jobbat idag så han är genomvåt,
så ja ska snart hoppa ner i sängen 'naked' & värma upp sängen åt oss,
då ska jag verkligen få honom varm!
mitt lilla hjärta har ju frysit hela dagen,
stackare, tycker synd om honom.
men nu kommer han iaf hem till sin snälla flickvän =)

tänkte också säga att mina besökare blir bara fler och fler,
väldigt kul, så ska de se ut!
fortsätt såhär, & ni kan gärna börja kommentera mera.

vilken tråkig dag det är idag asså,
skit väder!
man mår ju dåligt när det regnar,
men ibland kan det vara lite mysigt faktiskt (a)

nu sticker jag härifrån, så hörs vi ikväll!
puss & kram

- caroline "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test