söta ni är som kommenterar :*

Hej bloggen "

Nu sitter jag här vid datan & ska skriva lite. Jag har precis spelat lite Sims 3, men den laggar för mycke på min data så det gick inte att spela så länge, får försöka lite senare istället. 

Idag har jag varit med mamma i Nödinge & kollat lite, först gick vi till McDonalds eftersom jag va så jävla hungrig! Väldigt gott, och där snackade vi lite eftersom jag aldrig är hemma längre.. iallafall, sen gick vi till Limit, en klädaffär. Mamma skulle byta en tröja, och så hittade jag en skinnjacka som jag ska köpa om några dagar! Riktigt snygg va den, 50% rea va det på den så den kostar typ 400 kr, väldigt billigt.. Gissa vilken storlek jag va tvungen att ha? Large, hahahha. Så är det, kanske har gått upp i vikt eller nåt ? -.-  nä, haha.. 
Men sen åkte vi iallafall hem, så nu sitter jag här & saknar mitt hjärta!!!! 


Här ser ni tomten och allting, vad tycker ni? =)

Nu tänker jag inte sitta här och tjata mer, utan vi hörs mer ikväll. Ska nog se lite avsnitt av "Greys anathomy".
Men jag tänkte säga en sak, jag börjar få mycket mer kommentarer nu & sånt gillar vi! =)  fortsätt så!

Puss & kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test