www.busiiigast.blogg.se

Godkväll söta läsare ♥

Har precis duschat, väldigt skönt! Lite sent bara kanske för mitt hår torkar ju hur seeegt som helst.. Men va ju tvungen, duschade ju lixom igår och kände att jag behövde det, måste vara fräsch imorrn tills jag träffar babe ♥
Så nu är jag ny duschad =)

Älsklingen sa också att vi skulle köra ölspelet på fredag, haha har aldrig gjort det så får se hur det blir, men jag ska inte bli full det har jag bestämt & det måste älsklingen se till eftersom han lovat mamma (a),  det kommer nog vara: Marcus, emelie, freddie, emelie, jag & älsklingen, men jag vet inte vart vi ska vara? Om någon är sugen på att smsa eller ringa så behöver ni inte göra det på fredag kväll, okiii ? För då är jag upptagen med annat. 

Men till andra saker nu. Jag ska till babe imorrn & då blir det fan mys! Kan ju inte ens vara utan honom, känner mig helt tom! Usch, det är äckligt att ha en sån känsla, fattar inte hur det ska gå sen när jag börjar skolan? Men när jag börjar gymnasiet flyttar jag antagligen till honom om jag börjar i skolan där, som jag hoppas.. Så vi får se hur det blir. 

Tänkte också berätta två saker till..
Syster har lagt upp sitt första videoinlägg på sin blogg: www.busiiigast.blogg.se, och i duschen hör ni då mig en gång, HAHA.
Och andra saken: 17 again va faktiskt ganska bra, skrattade ganska många gånger, så den rekomenderar jag! =)

Nu ska jag sova, ska upp tidigt imorrn! 
Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: felle

jag har din syster på msn och följer hennes blogg :D kommentera min blogg, du kan ochså följa den via bloglovin! :D

2009-08-09 @ 09:46:50
URL: http://feliciarullander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test