090601

Idag är det första juni och det är en väldigt bra början på månaden! 30 grader varmt, väldigt skönt!
Och jag har också hunnit gå en morgonpromenad med mamma & hunnit sola.
Fast vi gick bara 25 min på promenaden, det är alldeles för varmt att gå idag kände jag!

Och nu har jag ingenting att göra. Ska nog spela lite, och nu fick jag reda på att Becca och hennes kompisar skulle bara i Sjövallen. Har jag lust att hänga med? Ja, faktiskt. Men vet inte när dom ska åka.
Har verkligen lust att bada idag, för imorgon ska det inte vara någon sol men varmt och på onsdag ska de bli regn och 10 grader, så man får verkligen passa på.

Nu sliter jag mig från bloggen en stund. Och jag har lovat er en outfit. Den kommer strax!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test