090602

Sent kvällsinlägg!

Förlåt för ännu en dålig uppdatering! Men jag har helt enkelt inte haft någon lust att blogga idag, folk har ju slutat läsa min blogg också, så det är ju inte heller så kul. 
Men jag måste bli bättre på detta. Men då vill jag att folk ska läsa och kommentera också! 

Men till min dag. Idag har jag inte hittat på NÅGONTING, bara suttit inne och spelat hela dagen sen 9 imorse tills nu. Fattar inte hur jag kan tycka det är kul? Men så har min roliiiiga dag sätt ut iallafall. Någon annan som har haft det roligare än mig?
Men nu tänker jag berätta för er hur min dag ser ut imorgon.

Klockan 08.30 ska jag vara på BUP, skit helvete sak! Redan varit där 3-4 gånger. Men ja, så där får man väll snacka en hel del med psykopaterna! Dom förstör ju bara ens liv, det är rena helvetet. Dom satte in mig på ett satans hem förra året! Där tror dom att dom får mig att må bättre va? Knappast. Men så dit ska jag och mamma imorn då. Och efter det ska vi kolla om våra kläder (paket) har kommit. Vi beställde ju massa kläder från H&M förra veckan, sjukt söta sommarkläder finns där!
Så det ska vi också kolla.
Nu måste jag göra er besvikna IGEN. Jag hinner tyvärr inte blogga imorgon så mycket, kanske mot kvällen som idag. 
Eftersom nu är det plugg som gäller. Måste lämnas in på fredag & då får jag hoppas skolan är öppen på fredag lite senare.

Ska till Emma älskling på torsdag, så sover jag hos henne till på fredag eftersom hon först ska till skolan och grejer (hon slutar tidigt) och för att jag ska prata om att få börja i hennes skola. Sjukt bra blir det om jag börjar där! Min bästabästabästa barndomskompis & vi är ju bästabästa bästisar fortfarande! Ställer alltid upp för mig & jag tror vi har bråkat 2-3 gånger sen vi va små skitar :)
Äkta vänskap är det! Jag älskar henne mest. Emma Högqvist! ♥
Så det blir nog bra. Ska fjäska lite för hennes lärare så vi kanske kommer in i samma klass! 
Men nu ska jag sluta tjata. Så ser min vecka ut tills fredag då. 

Puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test