090608

Godmorgon bloggen!

Vakna för en stund sen och jag tänker berätta för er att The sims 3 funkar inte, men jag ska försöka lösa det snart. Älsklingen ska ringa mig och förklara hur man gör :)
För jag är så trög, så jag fattar iiiiingenting. Så hoppas det löser sig! Ska nog gå & lägga mig en stund sen om det blir fixat. Det var det jag tänkte berätta. Så nu senare på dagen har jag ingenaning vad jag ska hitta på.. Funderar på att sticka hemifrån en stund, jag och mamma bråkar hela tiden. Vi har bråkat ända sen igår när hon hämtade mig hos pappa. Vi har börjat bråka hela tiden, varje dag.. Om jag ska vara ärlig så känns det som vi kommer tappa kontakten när jag blir större eller så är det bara såna här tonårsfasoner som pågår. Har ingenaning? Min kusin hade/har samma med sin men dom älskar varandra ändå. Men jag och mamma lixom, jag vet inte.. Just nu hatar vi varandra. Igår sa hon; Jag kommer aldrig mer göra någonting för dig, fan vad jag är trött på dig! Åk härifrån och massa grejer. Och det svider ju i hjärtat och höra så av sin förebild lixom. Så jag vet inte vad jag ska hitta på. Hoppas Becca kommer så fort som möjligt, men mamma ska ändå åka och träna snart. SKÖNT! Så lite ensam blir jag. 

Lovat er en outfit. Och den kommer om en liten stund, måste fixa Sims och sen ta på mig kläder. Puss

Kommentarer
Postat av: Nina

tack sötnos! :)

jag gör mina ramar i picnik. :) picnik.com





kram

2009-06-08 @ 16:16:39
URL: http://totalflopp.blogg.se/
Postat av: SHEER BLONDES

Hej!

På våran hemsida testar vi skönhetsprodukter och ger tips.



Ta jättegärna en titt & hoppas det är OK att vi lämnar en kommentar.



/Alicia & Tessie

2009-06-08 @ 16:21:08
URL: http://sheerblondes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test