090624

nu har min älskling åkt ifrån mig, jag som ville hålla honom kvar, nää men han ska faktiskt upp 8 eller nåt imorn , så jag får hålla kvar honom nån annangång då :)
vi kollade på en film som hette Picture this, någon som sätt den eller? den va faktiskt ganska bra, den är med ashley tisdale, så jävla bra skådespelare är hon! 
men nu sitter jag bara här och gör ingenting, så tänkte kolla lite på greys anatomy, jag älskar ju den serien totalt assåå ,
allt mitt godis är slut så jag är ju lite sur :/   haha, ja skoja lite, jag är inte sur men godis är ju så jävla gott! :)

om ni undrar vad jag gjort idag så har jag hunnit duscha, göra iordning mitt rum! det måste jag ju göra innan älsklingen kommer ju :)


ostädat eller städat? vad föredrar ni?

skriver mer imorrn. eller juste, jag ska vara med emma imorrn, men hinner nog skriva på morgonen. jag antar att sötnosen sover här, och då kan ni nog få en bild på oss ((:         
pusssar 


Kommentarer
Postat av: Becca

sv; ja, det va jätte kul :)



va fint rummet blev <33

2009-06-25 @ 12:40:20
URL: http://busiiigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test