23;02

Godnatt! 

Nu har jag precis duschat klart & väntar på att mitt hår ska självtorka, håret känns så äckligt när man blåser det, usch!
Så det får torka av sig självt. Skönt det med. Men jag är ganska trött faktiskt, så jag ska snart krypa ner i min efterlängtade säng och mysa med mig själv. Men först tänkte jag berätta att jag ska upp 6 imorrn bitti, fan va kul! Kommer jag ens orka gå upp? Nä, men jag måste.. bussen går ju 06.49 eller något. Måste hinna äta, sminka mig, platta håret och allt shit. 
Så stackars mig tycker jag. 

Men en sak till som jag tänkte berätta. Min moster och hennes dotter har en söt & dunder mysig katt som heter Simon. Dom kan tyvärr inte ha kvar den, så vi ska överta Simon! Vet ni hur glad jag är? Älskar den katten & Mysan kommer ju älska honom också. Hane & hona, hi-hi undra va dom ska hitta på! Nä men båda är kastrerade och så. Men kattungar vill jag ju såklart ha :( 
Men inte Micke. Tråkigt, så så är det. 
Jag älskar katter som ni kanske har märkt. Vi hämtar honom om 1 vecka! :)

Om ni vill ha lite bilder från idag så kommer det här;


Min finaste Emma ♥

Kebabpizza, någon mer som älskar det?

Såklart måste man äta glass också. Glass med topping & McFlurry, muuums.

Haha, emma va tvungen att hålla långt ner på ciggen för den var nästan av! 

emma, jag älskar dig syster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test