ännu mer bad

nu har jag vaknat & vi ska strax åka och bada =)
det blir hultasjön idag igen, jag älskar den sjön! gissar på att det var 16-17 grader i vattnet igår. 
just nu är det 32 grader i skuggan, lite konstigt men man får väll hoppas på det! 

som ni vet ska jag sova hos emelie hjärtat idag, och det blir nog massa bilder på bdb mer än här på bloggen. 
mitt namn på bilddagboken för er som kollar där är; c-arolinee . 
mycket lättare att lägga ut bilder där.

yes, snart är det måndag och då ska jag till kba! fan vad jag längtar :)
emelie och jag kommer ha bääääst, haha :D
min andra halva ♥
massa bad,

nu ska vi nog strax dra. så jag måste ner & fixa mig, så hörs vi ikväll. kolla in min bilddagbok! 
puuusss

Kommentarer
Postat av: ' carolineanette

sv; tack så mkt :D

2009-06-30 @ 00:27:53
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test