BUP & Café Blå

Hej bloggen!

Hinner blogga nu på morgonen. Idag väckte Becca mig halv 8, hon skulle till tandläkaren & jag till BUP.  Samma tid, 08.30 då. Så vi åkte ju när klockan var 08.20, smarta som vi tjejer är? Alltid ute i sista sekund, men vi kom inte försent. 
Så pratade jag och mamma med (psykopaten) som jag kallar psykologerna för i typ 45 min.. det känns inte bra att prata om det som har hänt! 
Men nu orkar jag inte prata om BUP, utan efter det gick vi och åt på Café Blå (kommer bilder). Väldigt gott, ni kan få se på bilden vad jag tog där. Det är väldigt mysigt på det Cafét asså, för er som bor i Ale, ät där säger jag bara! Väldigt snälla dom som jobbar där också. Det kommer lite fler bilder också, för er som vill se.
Nu tänker jag inte skriva mer, utan det kommer bilder!


Jag är snygg! 


Café Blå!

Kladdkaka & Cola, mums!

Söta mamma äter nyttigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test