Bup & sen liseberg med syster

Hej bloggen!

Idag ska jag då till BUP & prata lite, syster följer med. Känns som ett skönt skydd, att kunna ha henne i min närhet. 
Hon finns alltid för mig och det älskar jag, skulle aldrig vilja byta ut någon mot dig. ♥

Men efter BUP åker vi direkt till Liseberg då. Vi ska försöka åka allt idag, Höhö. Syster ska köpa guldpass, så henne blir det att åka många gånger med. Bilder kommer sen! 

Tänkte bara berätta en annan hemsk sak. Ni har väll läst om tjejen Therese Johansson Rojo? Mamma hade läst om henne i tidningen & dom idioterna som mördade henne hade planerat mordet i flera veckor. Vilka sjuka folk det finns! Therese verkade vara en helt sjukt underbar tjej som tänkte på framtiden, mode, verkligen på sina kompis och allting. Förstår inte hur hennes såkallade "kompisar" eller va det nu va kunde göra så för en svartsjuke sak? Herregud. Vila i frid Therese. 
Hoppas du har det bra där du är!

Måste dra mig nu. Puss ♥


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh syster, du är underbar, finns alltid här för dig.

Du och jag nu och föralltid <3

2009-06-11 @ 23:30:50
URL: http://bessaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test