Cp internet

Hej bloggen!

Tänkte skriva imorse. Men det kom aldrig fram, mitt internet har börjat bli så knas. Tänkte också lägga upp en outfit, så det kommer väll med här också, OM DET FUNKAR. 
Blir så sur när man skrivit hur många rader som helst & så försvinner allting.. Har det hänt så för er också nångång? 

Jaja, medans det inte funkade så kollade jag ett avsnitt av Grey's Anatomy som jag inte orkade igår kväll. Ska nog kolla lite fler nu medans jag laddar ner filmer :)

Nya Wallander - Skulden
I taket lyser stjärnorna (redan sätt, men den är sjukt bra)
Wild Child (hoppas den börjar ladda snart)

Och så hoppas jag att Micke kommer hem snart så han kan göra mat, jag får ju ingen mat på dagarna nu när dom jobbar! För Micke kommer ALLTID hem runt 7-8 typ & mamma jobbar oftast kvällar nu. Kommer han inte hem snart så gör jag faktiskt nudlar :)
Super gott! 

Jag provade att lägga in en bild nu. Men tyvärr så funkar det inte, så nu medans jag går ner & gör nudlar så sätter jag på laptopen. Så där kan jag nog lägga in en bild :) Men det får bli i ett nytt inlägg!
Puss sålänge! 




Kommentarer
Postat av: älsklingen

hej sötnos, va fint du har gjort :) hoppas wallander är bra , ska med kolla på den;) puss söt!<3

2009-06-17 @ 18:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test