Dålig uppdatering ,

Hej!

Har inte kunnat skriva så mycket, eller jag har itne haft lust. Så igår skrev jag bara från mobilen för jag orkade inte sätta mig framför datan.. kollade på tv typ hela dagen. Är ju förskyld & sjuk, så då ska man slappa. Men uppdateringen ska bli bättre.

Men strax ska jag dra till min älskling, fick tjatat hem han. Han var ju uppe i husvagnen, och jag saknar ju honom. Men iallafall, dit ska jag ikväll & ska sova där tills imorgon. Ska till liseberg imorgon också, kanske inte så smart med min förskylning kanske? Men jag har ju ingenting att göra annars. 

På torsdag är det ju midsommar, och då ska älsklingen följa med mig till Karins föräldrar sommarställe. Det blir mys, BAD såklart & sol hoppas vi, det måste ju bli sol på midsommar! Juste, vi ska tälta tillsammans också! Det LÄR bli mys asså. Så nu vet ni vad jag ska göra i Midsommar. Det ligger i Lysekil! 

Puss på er! Måste dra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test