Film med mamma

Hej bloggen!

Har nu kommit hem från älsklingen & ska börja glo på film med mamma :)
Mamma vill helst se en komedi, så det blir väll det då. 
Förästen, jag drog ut två tänder idag som ni vet. Det gjorde väll inte så jätte ont och jag var inte lika nervös som sist. Men det tandläkaren gjorde för misstag idag är inte bra! Han gjorde tanden brevid lös också, är det så bra? Nej. Så vi får väll se hur det blir. Men han har nog bara kommit åt den när han skulle dra ut andra tanden med tång. 
Senare kommer en outfit om ni vill ha det. 
Fast nu innan jag drar mig ska jag kolla lite bloggar. Senare drar jag också till pappa!

Vi hörs nog senare men om jag inte orkar blogga nu i helgen så blir det väll på söndag kväll. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test