Hos Emma

Är hemma hos Emma nu, eller jag har varit här en stund. När hon kom till stan så gick vi och åt Pizza, väldigt gott (bilder kommer) fast där kommer jag inte äta mer och sen gick vi och tog en glass, McFlurry och glass med topping, bilder på det kommer också, kan inte lägga in det nu eftersom jag inte har nån sladd. Och sedan skulle vi fråga några om cigg, och då gick vi fram till en som kom från Jamaica, dom är ju hur snälla som helst, vi satt och snackade med honom i 40 min, tiden gick väldigt fort! Men han va snäll och brydde sig om oss så han köpte inte ut fast han pratade Engelska också väldigt kul haha, men han ville se om vi kunde få andra att köpa ut osv, och tillslut hörde en kille oss och gav oss en varsin, haha snällt. Men vi hade ingen tändare, så vi fick köpa det (:
Vi fick skrattat ganska mycket idag iallafall, haha. Men sen rökte vi upp dom och stack hem till Emma. Så nu sitter jag här vid datorn, vi har spelat lite Guitar Hero.
Nu har jag ingenting mer att skriva. Eller jo, att jag ska dra hem vid 18.52, så jag är väll hemma vid halv 9.

Nu drar jag mig, så skriver jag mer och lägger ut bild på min outfit och dagen! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test