Jävla mensvärk

Idag vaknade jag runt 12, kunde inte sova för jag har fått sån jävla mensvärk nu. Vi får hoppas att den går bort när jag slutar med mina sockerpiller.. Ska fråga mamma om vi kan åka till affären så jag kan få köpt en tidning & lite gott godis :)
Jag är alltid så bäääst på att fjäska så vi får se, hon börjar jobba klockan 4, så jag hoppas hon har tid. 

Sen senare idag vet jag inte vad jag ska göra. Ska nog bara ta det lungt och kanske kolla på någon film, mysa lite med mig själv & gotta mig också. Kan knappt gå för det känns som magen är jätte svullen & känns som jag har en bebis i magen? Jag tror aldrig jag har haft nån sån här mensvärk nångång.. 
Nej, usch. Nu slutar vi prata om äckelmens, jag blir bara äcklad av ordet & det blir säkert ni också. 

Imorgon ska jag vara hos min tandläkare klockan 13.30 eftersom min tandställning längst inne har lossnat. Själva grejen som sitter på tanden har gått av & järn tråden står åt alla håll.. Så den har börjat göra hål i min kind? Eller den skaver sönder min kind på insidan lixom.. Ni som inte har tandställning ska veta att det är en jävla smärta!

Men nu tänker jag fråga mamma om vi kan åka ner och köpa lite gott till mig, jag är ju så sockersugen!!! 
Så vi höres sen ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: haha, ah. Vi kan sola nu om du vill.



Stackars dig, men det går nog över snart, puss :)

2009-06-22 @ 14:33:21
URL: http://busiiigast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test