kåsjön

häääy. nu skriver jag igen, har inte kunnat skriva idag (igår) eller ahh.. men nu skriver jag :)
idag började vi dagen med att åka till nödinge & köpa bikini till mig och syster då, bilder kommer, efter det stack vi då in på donken, så jävla gott asså, jag hade rabatt kort (valfri meny upp till 60 kr) , sjukt bra. becca hade ju också rabatt kort, så allt vi köpte ink mammas mat blev 58 kr! =)
yes, men sen åkte vi till kåsjön i partille & bada, fy fan va skönt de va! bilderna är på älsklingens mobil så jag orkar inte lägga in dom, ska bada imorgon också, söndag med kanske & på måndag, haha. så det blir mycket bad för mig :)
men man ska passa på nu medans det är varmt, för sverige kan ju aldrig vara varm mer än HÖGST två veckor! 


haha, vad gör jag här? ^^                           låg & stekte på studsmattan

lite brun man blivit, men är bikinin fin? :)        min mat, haha. jag kommer bli fetto :)



ja, detta va mina bilder för idag :)
skriver kanske lite mer imorgon. 

puuusssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test