lite filmtime

Hej bloggen!

Inte skrivit så mycket idag men det kan bero på att det vart fint väder hela dagen & att jag som vanligt haft fullt upp. Tänkte fixa och ändra mig blogg nån dag. Men vet inte till vad? Vi får se då hur den ser ut :)

Nu har jag faktiskt ingenaning om vad jag kan hitta på. Kanske ska ta & kolla någon film eftersom alla är så OSOCIALA på msn då. Eller så ska jag ta och fixa min hårförlängning. Det är riktigt nice faktiskt, måste bara klippa mig först innan jag börjar använda det! Ni kanske kan få en bild, om det ens går att lägga in bilden än. Blogg.se, det är något konstigt, jag kan inte göra texten tjock och jag kan inte lägga in bilder.. Eller är det min data kanske? Vet ej. 


Yes, det gick! Såhär ser det ut, som ni ser är mitt hår tjockt & hårförlängningen smal :)


Nu drar jag mig härifrån! 
Vi hörs imorgon! Pussss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test