natti natti

Nu är det natti natti som gäller för mig. Jag är sjukt trött & orkar verkligen inte hålla mig vaken längre.
Varm dag, illamående, dåligt med mat och dricka. Inte bra för min kropp! Men det är nog inte bra för någons kropp att inte dricka mycket vatten när det har varit en varm sommardag som denna! Jag säger bara. Drick mycket vatten när det är som varmast, annars blir du yr och snurrig & mår illa som jag gjort idag! Inte ätit någonting på hela dagen heller. Men jag är väldigt smart som ni kanske märkt? :}
Men jag tycker jag är väldigt smart nu när jag säger att ja ska sova tidigt. Så nu säger jag puss och godnatt! 

Vi hörs imorgon! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test