Nu blir det läggdags

Nu tänker jag säga att det är läggdags för min del. Ska upp klockan 9 imorgon, inte speciellt skönt, men det är ju faktiskt midsommar imorgon som nog dom flesta vet! (aa)
Vart tänker ni fira er midsommar någonstans?


Idag har jag inte gjort speciellt mycket, kom till pappa runt 17 tiden & väntade på älsklingen som kom klockan 19nångång. Kollat på två filmer; Chihuahuan från Beverly hills & Wild Child, dom var hyfsat bra faktiskt!
Nu tänker jag faktiskt dra mig härifrån men jag tänkte först säga att det blir mer och mer besökare till min blogg, det är väldigt kul att folk gillar att läsa min blogg, plus att jag har fått mycket mycket mer kommentarer. Men som sagt, jag kommer inte kunna skriva så mycket i helgen eftersom det inte finns någon data. Men då blir det mobilinlägg någongång under dagen. Kommer ha fullt upp imorgon med älsklingen! Hihihiih..



Bild på mig & älsklingen alldeles nyss!  :)



Puss & godnatt, vi hörs nångång ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test