Pappa idag

Hej! 

Vaknade för ca. 1 timma sen, försökte äta upp en macka & det gjorde inte så speciellt ont, så jag satte mig framför tv:n och kollade lite. Så nu måste jag fixa mig eftersom jag ska till pappa sen, det går ingen buss dit så mamma får väll antagligen köra oss till Bohus, så får pappa hämta upp oss där. Jävla skit att aldrig bussarna går! 

Just nu vet jag inte vad jag ska göra faktiskt. Ska nog ta att kolla Bilddagboken lite, och sen ska jag fixa mig & packa och efter det ska jag nog kolla lite på Greys Anatomy om jag hinner. Fast jag har ju lovat syster att fixa hennes blogg, vi måste göra en ny till henne eftersom det inte går att skriva några kommentarer till henne. Det går säkert att fixa utan att behöva göra en ny, men vi vet inte hur? Blir nog enklast att göra om.. 

Jag tror inte jag kommer kunna skriva i helgen eftersom dom inte har någon data. Gamla människor är dom så jag tror inte dom använder så mycket data, haha. Så antingen får jag mobilblogga nåt inlägg om dagen eller så kommer bilder efter helgen. Men skriver sista inlägget imorgon på morgonen antar jag.

Puss ♥

Kommentarer
Postat av: ' carolineanette

sv; ja de är helt sjukt! man blir helt... paff.

2009-06-18 @ 17:04:47
URL: http://carolineanette.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har min första frågestund på bloggen, så gå in & ställ en fråga, vore jättegulligt! (:



http://carolineanette.blogg.se/

http://carolineanette.blogg.se/

2009-06-18 @ 18:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test