PLANER

Godnatt!

Tänkte bara säga att jag har planerat min vecka nu. Brukar inte gilla att planera eftersom allt då går fel. Men nu ser den alltså ut såhär;

Måndag (idag): Sjuk

Tisdag: Åka till skolan & lämna in nycklar och grejor & såklart träffa Emelie. Senare efter skolan drar jag in till stan och möter älsklingen och ska samtidigt lämna Fridas 53 kronor, eftersom hon inte kan bjuda på 3 enkla kronor.

Onsdag: Skolavslutning.

Torsdag: Becca får antagligen sitt guldpass & jag ska träffa älsklingen en stund.

Fredag: Säga hejdå till älskling eftersom vi inte kommer träffas på hela helgen. Får ju inte åka med och fira hans mormors 80-års dag, men det var jag ganska beredd på också :)

Lördag: Åka till liseberg eller nåt

Söndag: Åka till liseberg idag också kanske

Så ser min vecka ut. Så nu ska jag gå och lägga mig. Förlåt för ingen outfit men jag har inte orkar bestämma kläder idag ens, bara gått runt med myskläder hela dagen!

Puss & godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test