'PUSS

Idag ska jag hem till min sötaste Emma, som jag inte träffat på ett tag! Så nu måste jag fixa mig snabbt. 
Tänkte sova hos Emma inatt, men gick tyvärr inte eftersom min jävla tandläkare ändrade tid! Ska ju dit och dra ut yttligare två tänder imorrn. 7.40 ska jag vara där, innan var det 14.00 och det hade varit en perfekt tid! Men måste ändå till Emmas skola imorrn, måste prata med hennes lärare. Så dra till Partille blire imorgon. Kul! :)
Så vår dag blev inte som planerat, men vi måste ses snart igen ändå & då hoppas jag att ja kan sova över hos henne eller tvärtom. Så hinner bara träffa henne några timmar idag, måste väll åka från henne runt halv 8, 8 tiden kanske. Kan inte åka försent, måste kolla när bussarna går också.

Men som ni kanske vet ska jag ju till pappa imorrn så jag måste ha med mig en fullpackad väska. Får hoppas det blir varmt till helgen så man kanske kan bada, kunde ju inte göra det nu i veckan när det var som varmast. Ångrar nästan att jag inte tog ett första dopp! Men så äre. Så nu vet ni även hur min helg ser ut. 

Sticka måste jag göra nu, yepp. Annars missar jag bussen. Så kyss på er sålänge! Uppdaterar kanske hos Emma sen & ni kanske kan få en bild på oss också ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test