Säger nog godnatt nu

Nu har jag inte bloggat på en stund. Tänkte också tillägga att jag spelade inget Sims eftersom jag inte hittade mitt hus? Någon som kan berätta det nu när jag väl pratar om det? Well, hittar väll det förr eller senare.
Förästen, ni fick en bild på mig förut som jag "bjöd" på & det var den första och sista i think. För den blev värdelös, haha.

Tänkte kollat lite film. Men det tror jag inte att jag orkar, så jag går nog ner och fixar mig & sedan blir det sängen för min del.
Så sov så gott för er som ska sova nu eller senare eller nånting. Ska hem till älsklingen imorgon på eftermiddagen, så tror inte jag skriver där borta, eller kanske (så kanske jag överraskar er med att bjuda på en bild på oss två), haha.
Vi hörs imorgon när jag vaknat!


Pussar ♥

Kommentarer
Postat av: Bea

sv: Hittade dig genom en annan blogg, kommer dock inte ihåg nu viken det var.

2009-06-17 @ 00:57:07
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hej. Förlåt om jag inte kolla din blogg igår, ´men nu har jag kollat.

Är alla hus borta på sims? ;s <3

2009-06-17 @ 12:30:44
URL: http://bessaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test