Snart blir det TV

Hej igen!

Nu kan jag uppdatera igen. Jag har som sagt haft fullt upp hela dagen, åkte en sväng till farbror Affes grav, hans namnsdag. Vila i frid älskade Alf Österberg ♥ Det är inte kul att se att sin farbror inte finns där längre, men det är ju 3 år sen han dog men det känns som för några veckor sen för mig. Så många gamla minnen! 
Nu orkar jag inte prata om detta så till annat.

Nu tänker jag kolla på antingen I taket lyser stjärnorna eller Greys Anatomy. Finns ju inget kul på tv just nu, inte vad jag såg här på datan iallafall. Så Becca kollar på den med mig :)
Ni kommer få några bilder från midsommaren som jag firade i Grundsund med min kära pappa & min pojkvän ((:
Inget blev som planerat men den blev jätte bra ändå! Great (y 

Nu skriver jag inget mer inlägg förutom bilderna som kommer. Puss & godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test